Zdrav jedilnik

Zdrava prehrana pomeni hrano, ki omogoča našemu telesu opravljati telesne funkcije. Vitamini in minerali, ki jih najdemo v sadju in zelenjavi, so nujni elementi zdrave prehrane in bi jih morali uživati vsak dan, večkrat na dan.

Prehrambeno vrednost hrane ohranimo tako, da jemo svežo zelenjavo in sadje. Izogibajmo se prekuhavanju zelenjave, raje jo poparimo ali na hitro popečemo. Zelenjave ne namakamo v vodi, saj bo tako izgubila hranilne snovi. Z nepravilnim in dolgotrajnim skladiščenjem, kuhanjem, sušenjem in drugimi sodobnimi postopki predelave hrane se izgubi veliko mineralov in vitaminov.

Izbran in zdrav okus na vašem krožniku, več vitaminov, več vitalnosti. Vse to so razlogi, da vedno pogosteje na vsakodnevni jedilnik uvrščamo zelenjavne jedi in sadje. Na vprašanja: “Kako živeti zdravo? Kako ohraniti ali doseči vitko postavo?”, je enostavno odgovoriti, če sledite naslednjim predlogom uvrščanja sadja in zelenjave v vašo vsakodnevno prehrano.

 

Vsak dan 5-krat na dan!

ZAJTRK “Za dober začetek dneva”

Za zajtrk si lahko pripravimo eno izmed naslednjih jedi: jagode z jogurtom, melona s pršutom, sadni in zelenjavni sokovi, hrustljav sadni zajtrk z müslijem, pečeni paradižniki in paprika.

MALICA:  jabolko, hruška, pest jagod, kaki.

KOSILO “Za energijo celega dne”:

Nekaj predlogov, za kosilo: gratiniran koromač, polnjene bučke, zelenjavne juhe, zelenjavne rulade, pečena zelenjava na žaru, beluševi zvitki, hrustljava mešana solata z rukolo, češnjevim paradižnikom, kumaricami, fižolova solata, solata iz jajčevca in kaper. 

POPOLDANSKA MALICA: jabolčna čežana, kaki.

VEČERJA  “Lahko in dietno”: krhka listnata solata z rukolo, popečenimi bučkami, jajčevci, mladim sirom, mozzarela s paradižnikom in baziliko, pečena jabolka.

Poskrbite za uravnoteženo prehrano, zaužijte veliko svežega sadja in zelenjave!